Focus on Values

De blogsite voor bedrijven met een focus op waarde!

Effectieve promotiemiddelen voor je horecabedrijf

Heb jij een horecabedrijf of werk je voor een horecabedrijf? Dan zijn er enkele zaken waar je aan kan denken om je naamsbekendheid en dus ook je bezoekersaantallen te vergroten. In dit artikel worden er enkele effectieve promotiemiddelen voor je horecabedrijf beschreven.

Een vlaggenmast met logo en bedrijfsnaam

Vooral als je een horecabedrijf hebt dat redelijk ver weg van de stad ligt kan het erg handig zijn voor je vindbaarheid om een vlaggenmast te laten plaatsen en daaraan een bedrijfsvlag te binden. Enige mensen die toevallig langsrijden zullen potentieel de bedrijfsnaam en het logo onthouden. Ook is het voor mensen die komen eten handig om van een afstandje al je restaurant (of dergelijk horecabedrijf) te herkennen. Vindbaarheid is voor horecabedrijven erg belangrijk.

Reclamebord naast de weg

Het is nog steeds een zeer goede manier om potentiƫle klanten te verkrijgen, een reclamebord naast een drukke weg zetten. Als je er voor zorgt dat het reclamebord er aantrekkelijk uitziet en de juiste informatie bevat (niet te veel tekst, maar ook niet niks) kan je hier erg veel succes mee hebben. Alle bestuurders die dagelijks langs het bord rijden zullen de naam onthouden en wellicht binnenkort langskomen. Zeker een aanrader als je het kapitaal hebt om dit te realiseren!

Social Media

Social media is alsmaar groeiend en zeker ook een aanrader voor enige promotie die je wilt gaan doen. Hier kan je bijvoorbeeld een nieuw gerecht op posten, of zelfs een video van de chef-kok in zijn natuurlijke habitat. Door constant actief te zijn op Social Media (vrijwel dagelijks) vergroot je het bereik dat je op Social Media hebt, waardoor er ook een grotere kans bestaat dat mensen via Social Media bij je horecabedrijf belanden. Als je het goed doet zal je op korte termijn al resultaat boeken.

 

BedrijfExpert • april 10, 2018


Previous Post

Next Post