Focus on Values

De blogsite voor bedrijven met een focus op waarde!

Youforce: uw HR-manager

Youforce Raet is één platform dat alle HR-processen van een bedrijf samenbrengt in een geïntegreerd online HR-portaal. Youforce zorgt ervoor dat u als werkgever beschikt over een complete HR-omgevinde die makkelijk toegankelijk is. Het portaal wordt uitgevoerd in uw eigen huisstijl en kan gepersonaliseerd worden voor alle medewerkers van uw organisatie. Uw medewerkers hebben ook makkelijke toegang tot hun eigen HR-gegevens, dit kan 24 uur op 7 via een handig portaal dat toegankelijk is via smartphone en op de laptop. Het enige wat verder nog nodig is om Youforce te gebruiken is een verbinding met internet. Bovendien wordt Youforce ook altijd bijgewerkt naar de nieuwste software, zelf hoeft u zich dan niet meer bezig te houden met het up-to-date houden van software en de bijbehorende hardware en alles wat daar nog bij komt kijken. Een ander voordeel is dat Youforce branche gerelateerde wet- en regelgeving en cao’s ondersteunt.

 

Het portaal heeft een speciale login voor de salaris en HR-professional en de toegang is beveiligd met een certificaat, zo worden gegevens erin goed beschermd. Ook kan u veilig HR-gegevens uitwisselen met andere programma’s waar u uw administratie in doet, bijvoorbeeld voor uw financiële administratie, en er zijn koppelingen met andere software mogelijk, bijvoorbeeld bij salarissoftware. Zo is alles verbonden voor een efficiënte manier van werken.

 

Er zijn twee manieren waarop Youforce toegepast kan worden, men kan kiezen voor de full service of voor selfservice. Bij de fullservice wordt de volledige salarisadministratie uitbesteed, dit is een slimme keuze als u zelf onvoldoende capaciteit of kennis heeft om de salarisverwerking uit te voeren. Als uw bedrijf bekwame HR-medewerkers heeft, kan u kiezen voor de selfservice dienstverlening. Dit houdt in dat het bedrijf zelf alle gegevens verwerkt in het Youforce systeem, moest het nodig zijn kan u wel altijd beroep doen op ondersteuning bij vragen of problemen.

BedrijfExpert • oktober 17, 2017


Previous Post

Next Post